Wednesday, May 15, 2013

This is so tired :(

Halooooooo >.< Assalamualaikum w.b.t

Actually harini saya errr aku errr tak tau nak bahasakan diri ape =.= okay just be a polite girl so it comes to "saya". Harini saya konon-kononnya hidup melepak kat rumah sambil menonton House Hunters International (favorite story sebab aku ni penggemar rumah)


 tiba-tiba telah dikejutkan oleh mak yang suruh saya print kesemua borang matrik and I was like "eh? bukan dh print semua ke mak?" "kawan mak cakap ade banyak lagi kena print. Baik yayan bukak laman web matrik yayan tu" Okay ibu tercinta saya pun bukak la laman web tu and then............. HAMEK KAUUUUUUU BERAPA KEPING KERTAS AKU HABIS PRINT SEMUA BENDALAH BORANG NI.

Rupa-rupanya dalam kelalaian (puii ayat) saya ni ade jugak benda saya kena buat. Saya kena lah baca satu persatu benda yang borang ni minatk. Hadoi saya si suka membaca benda-benda macam ni =_=

P/S: PADAN MUKA KAU YAN.

No comments: