Friday, November 5, 2010

ohok ohok


Yah, ni dia Domo-Kun saya yang comel lagi cute lagi menawan lagi pretty lagi beautiful lagi menarik hati lagi tergoda lagi cantik lagi pheewwitttt lagi macam-macam lagi :)

************************************************************

Dah baca title entry? Okay, kalini title memang ada kene-mengena dengan cerita ini :)

Harini, "tetamu terhormat" Yan datang untuk menjenguk dan beranak di anak tekak Yan. Every year "tetamu" ni datang. Tak serik-serik kot walaupun telah dihalau dengan menggunakan medicine . Cewahh, speaking :)
Macam mana "tetamu" ni datang.  Maybe dia keluar dari mulut Humairah dan TERmasuk ke mulut Yan. Ohok ohok --' . Every year this "guest" come to visit my anak tekak. Thank you for caring it but I don't need you. Sorry :) . Eceyy, speaking lagi (: .Ohok ohok. I'm very tired with that word. Every hour it must be out from my mouth. And dalam erti kata lain : Welcome to your lovely home COUGH. You visit me every year dan dan saya terharu sangat-sangat awak nak "menjaga" anak tekak saya tapi saya harap awak cepat "pulang" ke rumah awak ye. Anak tekak saya pun dah penat tengok awak. Jadi, shuhhh shuhhhh. You are not welcome!

P/S: Saya mengaku entry kalini ntah pape. Tak lawak pon. Thank you for reading my blog . Muahmuahmuah c(:

P/S II: yang di italic itu berbahasa English.Opppsss