Wednesday, November 3, 2010

MIdvalley spnjg mse =.='

Ohhh, semalam pg Mid with Aina, Zaty and Hajar..


Inilah kami :)
From left: yan, Hajar, Zaty & Aina


Ok, smpai je Mid, yan pon "arrrr, lme gle ta pgi." Kecoh gle. Mybe korg just ckp "ala, Mid je. Bknnye best pon". Aha, do i care ? :)
Msk Mid aku dgn ljunye pgi cri bju. Ngehehe ^^ . Stop btl2 dpn kedai SODA. Nape stop? Ade sale 50% ^^ haha. Tgk bju die. Cntek sgt tapitapi size bsr :'( Ok, blouse should-be-mine tu wrne kuning putih and aku kehilangannya sbb tkde size. Okayokay, wt sad story lak :)

Then, we go straight and stop at ROMP. Aha, aku pon membelek-belek bju then I found a blouse that was attracted me :) and I tried it then I bought it. Yes! Got 1 blouse. Not very expensive. Just RM*9.90 . :D  
After puas bli bju pgi SPEEDY lak. Zaty nk bli album Lucifer-Shinee tpi hrge die Rm75 (kot). Then aku ckp kt Zaty "baek jgn beli sbb mhl". Lgipn Zaty ckp album ni dh lme npe hrge ta turun2. Haha. Okey. After that kami mkn di Kenny Rodger. Hoho, kenyang aku mkn kt stu wlaupon aku share dgn Zaty. Ni kre ta ckp budget ke ta hbs mkn smpai kne share2 ni? XD

Ok, duit aku melayang hnye 2 bnde tu je. Then aku gtl agy mengeluarkn duit :D . Pegi Metrojaya beli t-shirt Tropicana Life. Erghhhh, i hate that brand but Hajar recommended kt aku srh bli bju TL =.=' then beli jela. Hrge pn mrh sbb sale 50% ^^. *ok, kntoi aku ske bli bnde yg sale. Tkpe, jimat duit ^^*

After that, pgi Nichii beli cardigan. Oppsss, not mine but Zaty's. She asked me to searched any blouse for her so I brought her there. Finally, she got the cardigan :)

Ok, I'm too lazy to tell all about incident that happened at MidValley :) . So, this is our picture. Check it out :)
*click the picture for the enlargement :)


Aina wih her sister. Kak Aliya



Ok, ni pic yg kt ats tdi


Hajar, me ^^ and Zaty~




Zaty and Aina~



Hajar, Zaty and Aina.
I'm the photographer ^^



Waiting train for coming. Me yg menganga tu~ Agagaga



Smile like in iklan Colgate :D
Zaty and me~


In the train ^^ 
Hajar, me and Zaty



Hajar and Zaty in train. 
If you look at this picture carefully, you can see me behind Zaty. *yes, that pink t-shirt^^ *



Hajar, me and Zaty in train :)



In KTM, with my ugly face~
(Zaty and me)
Yes, Zaty hugged me ^^



  In KTM, Zaty slept because tired~


This is me. I edited my face because it looks terrible =.='



 nmad! Hate this picture =.='
Me and Zaty~