Thursday, March 17, 2011

Alahai~

Assalamualaikum kawan-kawan :) Kawan2 sihat? Alhamdulillah yan sihat :)

Ok, tadi lepas solat Isyak, yan nak basuh pinggan mangkuk dalam sink tapi terlupa sebab terus masuk bilik parents -.-
After masuk bilik parents, I talk to my daddy. I ask him..

Me: bapak tknk tgk video kt MHI smlm?
Abah: alahh. *smbl membuat muka boring
Me: eleh2 bapak :PP
Ummi: Nak tgk video tu.

Lalu yan pn play la video ayahku di MHI semalam (:

*korg, yan upload video tu slme 1jam stgh and dh fed up, yan cancel je. Sorry :[

Tiba2 daddy ckp yg pagi tadi dia masuk Berita Harian Online dengan pakcik Sukiman and Pakcik Redzwan =__= *asyik masuk tv, paper and internet je. Aiyhhh =__=

Okay handsome kan? 
Ape? tak cye bapak saya masuk BHarian? Nih tkn link ni -.-bharian Korg nmpk kn ade gmbr PM kte sblh video tu, Ha korg tkn no 2 nnt kluar gmbr yg kt ats ni.

Kalo tak cye lagi, tkn link ni. Ha, korg scroll la smpai bwh smpai jmpe nme "Dr. Samudi". Itulah ayah tersayang saya

Sesungguhnya saya sayang bapak saya :) MY DAD VERY VERY MUCH 

Kepada puteralam, minta maaf saya tak jumpa video yang betul dari Malaysia Hari Ini tentang ayah saya semalam. Puas cari di web tv3 dan youtube. Harap maaf :)

Oh ye tadi ayah saya type something kt laptop die and dia ckp benda tu masuk paper esok and if korang nk tw, family yan ta pnh beli paper --' maybe utk esok beli kot. NTAH!

No comments: