Tuesday, February 15, 2011

p e n a t

Assalamualaikum w.b.t :)


Okayla yan bocorkan rahsia ni :p
Actually yan sangat rindu kat blog and and teringin nak buat post yang panjang lebar. Alaaa macam korg bce kn kn? Kalau aku kutuk korg pun korg ta tw :pp


Hari ni Maulidurrasul so selawat banyak2 okey. Anda semua sudah berselawat?


Mari selawat beramai-ramai :)


آللّهُمَ صَلّیۓِ ۈسَلّمْ عَلۓِ سَيّدنَآ مُحَمّدْ وَ عَلۓِ آلِ سَيّدنَآ مُحَمَّدٍ




Okayhhh Ni ha yan nak cerita sikit BANYAK!


Hari ini: Selasa (15 February 2011)
Program: Maulidurrasul S.A.W. (jadi sekolah-sekolah di Malaysia cuti)


Dengan bangganya harini yan bangun seawal 5.05 am dengan harapannya subuh sudah tiba tapi hampeh. So sambung turu tidur. Kemudian beberapa "minit" kemudian baru saya sedar yang takde sorang pun yang kejutkan bangun subuh. So yan pun bangun dan melihat jam di handphone menunjukkan jam 6.15 am. Haha "beberapa minit" ke tu or 1 jam? :p . After berdikari untuk bangun sendiri :p , yan solat and tengok kat bawah. Oh, mommy tengah masak. Yan pun masuk bilik balik. Bukan tidur okey --' . Yan baca "buku" yang balqis kasi pinjam tu + yan bukannya malas nak tolong mak masak tapi yan mcm mengacau pulak so tk tlg la. Banyak betul alasan yan ni


Jam 8.00 am.


Seorang budak gedik telah mengahantar mesej dan saya mengreply dan menghantar mesej dan mengreply dan menghantar mesej dan mengreply dan akhirnya berhenti kerana si gedik mahu mandi dan yan berasa lega kerana yan mahu menyambung membaca buku dan akhirnya mendapat lagi mesej. Haiyakkkkkkkk! Lu bikin gua panas nasib baik gua pergi peti sejuk bia kasi sejuk sama hati gua dan sebenarnya gua tak panas pun saja mahu tipu. Huahuahua -.-'


Jam 11.00am


Tenenengggtenenengggg ntah hape lagu macam tu ko reka yan -.-'. Okay, ini bikin gua PANAS betul punya.


Hp mommy berbunyi and adik gedik pun dengan tangkasnya mengambil hp mommy lalu menjerit


Adik gedik: Kak yannnnnnn! Ni kawannya call.
Si comel: (aku ada hp sndri nk jgk call hp mommy aku) *dlm hati. Ye ha spe call?
Adik gedik: nah
Si comel: okay. (eh anep call)*dlm hati


______________________________________________________________




Si comel: Hello. Ha apahal ni -.-'
Apek gemuk: Halo, ini yan ka? Ini saya mahu suruh kamu datng ke skola.
Si comel: nk buat ape gi skola? Spe ko ckp cine2 ni? -.-'
Apek gemuk: Ini ha, lu datg sini buat itu sepanduk maulidurrasul.
Si comel: spe je yg ade?
Apek gemuk: Sni ha? Sni ada itu acep, alep *arep sbnrnye -.-' , anep itu lagi sapa.
So comel: nk aku dtg kol bpe?
Apek gemuk: Lu dtg skrg cpt2 skit.
Si comel: Kt mne ha?
Apek gemuk: Itu apa nama? Nulani? Apa itu kelas nama mulni?
Si comel: Ha ye2 aku dtg -.-'


_____________________________________________________________


Alaaaaaaaaaaaa, aku dhla blm mndi nk srh prgi skola wt spnduk lak -.-'
Dgn rushnye aku siap-siap mandi *almk kntoi mndi lewt hbsla nnt kne mrh ;D* then aku call aida and srh die dtg skali haha best ade kwn. Yela, tkkn nk srh aku dtg sorg2 je prmpuan -.-'


Setibanya di skola.


Yan dgn lari-lari anak pergi ke kelas 4 Murni dan melangkah masuk ke kelas tu dan....


Si comel: Arrrrrrrrrrr
Yoinks geli: Weyhh! Ble mse ade pmpuan ni?


Adela beberapa mamat jirn kls ktorg ni MEMBUKA BAJU mereka *ksi bold skit* dan aku terpkse tggu dorg pkai bju. Nk tau x bju dorg ktne? Bju dorg kt kls 5 murni and dorg ade kt 4 murni. Ape igt kls uh ko pnye ke sng2 hati ta pkai bju tyg bdn sne-sni. Ha pdn mke kne glk dgn dak2 lain Haiyakkkkkkk! Siap ko m*** ewwwww geli den -.-'
Then aku msk kls dan terbeliak mata O______O


Si comel: korg tak wt ape2 lgi? *kain spnduk ksg tnpe secalit cat*
Pot pet: amboi ko ingat aku beli kain mrh ke?
Si comel: *ade aku ksh ke? dhla kcau org na rht.* Laaa ko beli ke? Tak mntk ustaz?
Pot pet: aku beli ar 2m rm10
Si comel: mhlnyeeeeee. Dhla kls byk berhutang ni nk brhtg dgn si **** ni ish -.-'


Kami pun membuat sepanduk itu bersama aida bertemankan musik dpd laptop anep. Btw, si apek gemuk uh rpe2nye Ha**m! Grrrr cari nahas sama gua :@


Akhirnya sepanduk siap dilukis dengan aku yg berliurkan air limau yg anep belanja aku. Haha. Lain kali blnje agy :D
Dan aida dan Ha**m pulang jam 1.30 pm . Tinggallah aku sorg2 prmpuan dan sgt takut -.-' . Akhirnya yan pn blk jam 1.50 pm sambil ditemani kata2 arep yg sgt "seronok" . Die ckp "yan, hati2 skit jln nnt kne ***** kt ats uh". &%#!@* Grrr mulut tu rsenye mahu ku simbah dgn cili boh mendidih kan seronok.


Akhirnya smpai juga ku ke rumahku syurgaku ini :) 


Sgt pnt type pnjg2 tp sgt seronok *membls dendam sbnrnye :) 

No comments: