Saturday, January 15, 2011

Geram derrrrrrrrrrrrrrr -.-'

Assalamaualaikum w.b.t. to all my girlfrnieds. Aku tau boyfriend-boyfriend tak baca blog ni -.-


Ni ha nak ckp makin hari yan makin jahat. Why? Sebab guna internet wireless enth spe2 punye. Sorry ye.
Tahun ni yan kelah 4 MURNI sudah belajar all subjects except Bio. Aihhh, ntah hape-hape skola 2 minggu ta blaja bio agy. Nsb baik my mom ckg bio so blh tlg die jrkn ;)


Kawan-kawan semua dah pindah? Omo omo! Yan bile lagi? Uwaaaaaaaaaaaaaa :'(
Yan nak SBP tapi nak masuk MRSM. Ceh ayat melayu ape tu? Nasib baik PMR dpt A dlm BM. Huaaaaaaaaaa! Ko jht! Ingtkn aku psl PMR balik. Sheeeeeeeeeehhhhhhhh! :@


Ini ha yan benci sangat peraturan SMKBBB . Ontoh hape-hape menyusahkan diri sendiri + cikgu sendiri. Ecey, ntah ape yg ssh sgt :p
  • saya dpt top-up RM50 mse birthday dlu skrg tggl RM30+ je T_T . After this kne off hp :)
  • Saya benci peraturan sekolah saya tak blh pkai sluar tracksuit cekak bwh. Ntah pape. Aku bru beli sluar Forest RM22 cekak bwh hang tau. Tp dh ta bole pkai. Hbstu na pkai ble? -.-
  • Kelas saya dkt resort satu2nye ade dkt Bandar Baru Bangi. Kls arab je kt situ. Ecey, dpt layanan istimewa.
  • Awak tau, start 3 Januari 2011, yan dh start dtg lmbt -.-' . Pkul 7.15 bru kluar rmh kalau tk pn 7.20 tpi tk pnh kne tgkp dtg lewat lagi :)
  • Aku benci pergi skola lalu belakang ade bdk2 lepak hisap rokok. Mengganggu perjalanan + kantoi aku dtg lewat -.-'
  • Aku rse cm nk buat kunci pendua untuk kls la. Pnt nk tggu si Hajar uh dtg bkk pntu kls -.-'
  • Bensi jadual hari-hari. Mcm bwk bola bowling je pgi skla -.-'
  • Homework berlambak tak hingin nak buat -.-'
  • Ckgu Sam sdh kutip hutang bku karangan BM. Aku ta siap penutup lagi. Any idea?
  • Hari Isnin nk buat experiment chemistry. Tak sbr nk buat report sndri 
  • Saya suka tgk blog saya. Cntk kn?
  • Best tadi bersihkan koop . Then dpt air free. Muahahahaha :D
  • Sorry no more blog walking T_T
  • Beg koyak nnt sbb bwk byk sgt buku teks. Cikgu, kasihanilah saya :'(
  • Ada pakwa ntah spe ckp "ckp je jgn dtg lmbt tp dri tu sme je". Pakwe ko la tu ***** . Sebok je -.-'
  • Saya rindu mereka yang langsung tak rindu saya. Abaikan -.-' 
Awak, banyak sangat ke saya melalut ni? Ok, bye. Nak buat homework yg aku rse tk taw pn ade hw ke tk except BM prnggan penutup -.-'


Based from your reading, korg prsn tk aku byk slh type?


Like this.


1. Assalamaualikum w.b.t. to all my girlfrnieds. Aku tau boyfriend-boyfriend tak baca blog ni -.-
Correction: girlfriends


2. Tahun ni yan kelah 4 MURNI sudah belajar
Correction: kelas


3. Nsb baik my mom ckg bio so blh tlg die jrkn
Korg phm tk? Boleh tlg die ajrkn? aku blaja bio pn blm -.-'
Correction: blh die tlg ajrkn


4. Bensi jadual hari-hari. Mcm bwk bola bowling je pgi skla -.-'
Correction: benci


5. Ada pakwa ntah spe ckp
Fhm tk ayt tu? -.-'
Correction: ada pkwe spe ntah


p/s: saya nak tukar lagu. Huhu T_T my Jmc 

4 comments:

amoi said...

wooo~ many problems i see :D

yan said...

yeah u're right ^^

Jeely jelly said...

uish ! sekolah lah time paling best ! :)

bek awk bawak bola bolong je g skolah tu.... leh bowlingkan dak2 yag dok merokok kat belakang tu :p

yan said...

wah best gk idea tu ^^