Wednesday, January 19, 2011

CONTEST PIC HITAM PUTIH PALING COOL "

Yan telah ditagged satu contest from my dearest amoi :)
Thanks dear ^^ I  it!

P/S: Sila click ctrl+c utk copy okay

the contest called :

(yang diilhamkan oleh cik Siti Fatimah)

banner contest yang ini :

syarat² :
1.okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni.  link
2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni
3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ?*ayat yang simple je tau!*
contoh : kalau saya menang , saya nak shawl banyak-banyak !
4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !
5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011

Korang cuba baca balik syarat² die lagi² yg no 3 tuh!
Wow wow wow!!! Best gile kalau dpt RM100 kankan? :)
Kalau aku menang la kan, KALAU je la *sbb sblm ni aku ta pnh mng pn msk contest -.-'*
aku nak bali benda yang aku idam²kan selama ni. Jengjengjeng. Guess what?
I wanna buy NEW BAG FROM ROXY!
Seronoknye kalau menang kan?! T_T

5 orang yang aku tag :

**seperti biasa yan just copy from blog amoi. Miahaha :D

Ni ha picture yg yan pertaruhkan :p


Buruknye T_T

3 comments:

amoi said...

gud luck dear (:

siti fatimah said...

hye dear :) tengs join eh ,good luck :)

siti fatimah said...

hye dear :) tengs join eh ,good luck :)